Forum najlepszego klanu swiata VvV
Czy słyszeliście, że wkrótce może być wprowadzona nowa wersja gry?
Zmiany w stosunku do obecnej są duże, ulegną zmianie zasady plądrowania, zmienią się koszty budowy, zostaną dodane nowe budynki i badania, czasy budowy i ataków ulegną zmianie.
link do informacji o nowej wersji:
http://board.ikariam.pl/thread.php?threadid=38583
Jest testowany serwer z nową wersją, na forum trwa wymiana informacji i poglądów.
Offline
Ja już gram w wersji testowej Ikariam 0.3.0. Zapraszam innych do wprawienia się w nowe zasady na: www.test.ikariam.org. Mnie znajdziecie na tym Serwerze jako Odysa :)
Offline
Gubię się w tych wszystkich pośrednich etapach rozwoju typu: stolarnia, pracownia alchemika, domek myśliwski, itp. ; małe problemy są z komunikacją werbalną, gdyż bractwo jest międzynarodowe, od ruskich, przez turków i innych arabów, aż do chińczyków i jak się okazuje, nie tylko my jesteśmy słabi z angielskiego. Wrzucają na jakieś translatory zbitek słów, który niczego się nie trzyma (a mówią, że kupa do wszystkiego się klei)
Offline
Statki mają ładowność 500 a nie 300 jednostek, czyli łatwiej się transportuje :) Ale przy plądrowaniach nie zdobywa się złota, więc agresywna polityka z debetem nie wyjdzie, trzeba być cały czas na plusie, czyli mieć wolnych roboli do złota Ilość zdobytej surki wybitnie zależy od ilości puszczonych statków (aha, z wojem można puścić wybraną ilość statków transportowych, za darmo, ale są one chyba droższe)
Na pewno jest droższa rozbudowa muru, a i muzea nie tak szybko się osiąga.
Mam wrażenie, że brakuje w mieście miejsca, i w miastach na wyspach z kryształem lepiej rozwijać alchemika, a nie tam gdzie kryształu nie ma i podobnie z innymi surkami. Po prostu nie mam miejsca na warsztat w każdym Polis :) To tak na początek
CDN
Offline
Poza tym podwoili ilość wydobywanych sur luksusowych, wiec teraz wszystko wymieniane jest w stosunku 1:1
BUDYNKI
Pozmieniali kompletnie koszty, dla przykladu kilka poziomow ratusza
1 60
5 904 279 1h 23m 262
10 4,680 2,886 2h 42m 672
15 16,095 13,303 5h 34m 1,200
20 48,300 51,171 11h 51m 1,828
21 59,982 66,707 13h 49m 1,964
22 73,307 85,569 16h 6m 2,102
23 92,076 112,798 18h 48m 2,246
24 110,774 142,419 21h 56m 2,390
i tu ciekawie - pałacu
Level
drewno wino marmur kryształ SIARKA!!
1 697 4h 28m
2 5,707 1,405 6h 16m
3 15,727 4,455 3,027 8h 46m
4 35,766 10,680 10,554 10,094 12h 17m
WOJSKO
Inny przelicznik dla zrabowanych surowcow:
1 okreslasz ilosc statkow handlowych ktore chcesz wyslac na rabunek
2 kazdy statek podczas rabynku (20min) laduje surowce z predk. 15sur/min niezaleznie od poziomu portu obroncy
Duuza zmiana kosztow i atrybutow jednostek
Żyrokopter
Citizens: 4
Building material: 91
Sulphur: 164
Upkeep cost per hour: 10
Building time: 19m 57s
Unit values
35 (att) 30(def)
3 Machina
15 17
- 80
dla porownania cechy slingra sa takie same, jak teraz tylko jest tanszy
Offline
coś mi nie działą ten link www.test.ikariam.org a może ktoś wie kiedy ma wejść nowa wersja?
Offline
spróbuj bez www, czyli test.ikariam.org
wersja 0.3.0 ma byc testowana przez 2 miesiace wiec prawdopodobnie dopiero po tym czasie wprowadza aktualizacje (jesli w ogole ja wprowadza)
Jedno co narazie wiem to to ze wersja 0.3.0 to zupelnie inna gra od tego w co gramy w tej chwili
PS. Inna modyfikacja: czas transportu wojska i chyba okretow jest conajmniej 2 razy krotszy, wiec zyskujemy nowe farmy :)
Offline
Wszystko co napisał Yetzuko zgadza się co do joty! Nie można plądrować złota, więc nie można być na debecie (minusie) niezależnie od intensywności plądrowań, bo Twoje wojo poucieka
A ilość zdobytej surki jest ściśle uzależniona od ilości wysłanych na plądrowanie statków. Wojska lądowe też mają swoją masę i zmniejszają ilość przewiezionej surki (choć jak na razie mieszczą się na 1-ym statku transportowym, ale w miarę rozwoju ich siła a więc i ciężar na statku będzie większy i trzeba będzie wysyłać powiedzmy 3 statki transportowe z wojem, a 5 na surkę). Przez to rola szpiega zrobiła się ważniejsza, bo transport pustej floty też kosztuje i nie załadowanej surki żal
Faktycznie - to jest zupełnie inna gra!!! :)
Offline
Z zajmowaniem miesjca przez wojo to nie tak. Pamietaj ze statek ma pojemnosc 500 a laduje podczas rabunku 300 (15sur/h * 20 min) wiec na kazdym statku pozostaje 200 miejsca wolnego na woja.
Offline
Poza tym koszty na poczatku zostaly podwiekszone, rozbudowa idzie cholernie wolno i bez rabunkow trudno idzie
Statki sa drogie bo malo kasy
drewna brakuje, niema taj jak wczesniej ze na poczatku mozna bylo budowac budynki non stop bo 1wsze poziomy wszystkich budowli bzlz mega tanie.
Offline
Yetzuko napisał:
Z zajmowaniem miesjca przez wojo to nie tak. Pamietaj ze statek ma pojemnosc 500 a laduje podczas rabunku 300 (15sur/h * 20 min) wiec na kazdym statku pozostaje 200 miejsca wolnego na woja.
Wojo ma określoną masę, np. 1 procarz waży 3 jednostki, a hoplita 12 i o tyle ile zajmują wojowie pomniejsza się ładowność statku. Sprawdziłem to w praktyce. Wrzucając 10 hopków na statek, jego ładowność pomniejsza się o 120 i jeśli ktoś ma dużo surki, to i tak mogę mu zabrać tylko 380 jednostek surki, płynąc jednym statkiem!!! :)
Offline
Jak wszyscy wiedzą, 19. 01. wchodzi nowa wersja! W związku z tym warto:
1. Zwiększyć poziom magazynu, albo zmniejszyć jego stan w surowce gdyż znikną (będzie mniejsza pojemność)
2. Kupić dodatkowe statki transportowe bo drastycznie wzrosną ich ceny w nowej wersji. A statki będą niezbędne do tego, aby jak najwięcej przewieźć z plądrowanego miasta, gdyż teraz nie będzie liczyła się ilość ataków, a ilość statków transportowych gotowych do załadunku
3. Zrobić sobie miejsce w miastach na nowe budynki tj. zwiększające wydajność uzyskiwania drewna i zwiększające wydajność surowca, który jest na wyspie, a więc zbędne warsztaty lub ambasady usunąć.
4. Jeśli ktoś zakłada nową kolonię - powinien postawić na siarkę, gdyż jest ona niezbędna od 3-tej koloni do rozbudowy Pałacu i Siedzib Gubernatorów
Jak mi coś jeszcze przyjdzie do głowy, niechybnie napiszę :)))
Offline